Eijsink horeca kassa

Over Eijsink

Eijsink is automatiseringspartner en leverancier van kassasystemen voor diverse branches. Zij zijn er zich als geen ander van bewust dat voor een goede workflow alles staat of valt efficiënte software en goede communicatie. Eijsink biedt kassasystemen op maat aan, waarin je vrijheid hebt in de set-up. Van een basic kassa met printer en geldlade tot een totaaloplossing die gekoppeld is aan digitale bonschermen en bestelzuilen. 

Eijsink is al veertig jaar de dienstverlener als het gaat om het optimaliseren en vergemakkelijken van diverse bedrijfsprocessen. Dit doen ze door diverse oplossingen te leveren aan horecaondernemers. Hun missie is om jou te helpen om eenvoudiger, winstgevender en met nog meer plezier te ondernemen. Omdat iedere zaak uniek is, stemt Eijsink haar kassasysteem af op de wensen van de klant. Of je nu een hotel runt of manager bent van een lunchroom. Eijsink helpt je bij het maken van de juiste keuzes.

 

Eijsink iets voor jou?

Wil je een gebruiksvriendelijk kassasysteem kopen om snel en moeiteloos orders aan te slaan? Mét een overzichtelijke beheeromgeving waarin je eenvoudig prijzen wijzigt en producten toevoegt. Zoek niet verder. Die heeft Eijsink! Dankzij haar 40 jaar ervaring weet Eijsink precies welke functionaliteiten jij nodig hebt om lekker te werken en een hoog serviceniveau te garanderen.

De voornaamste redenen voor een Eijsink kassasysteem vind je hieronder:

  • Keuzevrijheid in kassa set-up
  • Realtime statistieken en uitgebreide rapportages inbegrepen
  • Uitbreidingen met QR-bestellen, digitale bonschermen, bestelzuilen, bestelsite, personeelsplanning, reserveringssystemen en cadeaukaarten mogelijk
  • Veel koppelingen standaard mogelijk zoals financiële pakketten, hotel pms en voorraadbeheer
  • Showrooms om kassasystemen te testen 
  • Persoonlijk advies, livebegeleiding en 24/7 support

Tarieven

Kassazaak beschikt over te weinig informatie om een budgetindicatie te berekenen. De prijzen zijn afhankelijk van welke en de hoeveelheid tools die je kiest. Specifieke tarieven zijn verkrijgbaar op aanvraag bij de leverancier.

Service

De Servicedesk van Eijsink is 7 dagen per week beschikbaar, ook ’s avonds en in het weekend. Indien je problemen ondervindt met de software kunnen experts met je meekijken en anders komt er een specialist op locatie langs. Daarnaast is er een supportomgeving met ruim 150 video’s om snel zelf antwoorden op vragen te vinden.

Reviews

  1. Anna

    Al jaren tevreden gebruiker. De kassa is makkelijk in gebruik en de backoffice ook.

    Prijs: 4/5
    Service: 4/5
    Kwaliteit: 5/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 5/5
  2. Weiland

    Eind Oktober konden wij volgens Eijsink onze pin niet meer gebruiken, ivm. uitgifte nieuwe betaalpassen… (Betaalverkeer Nederland vertelde mij dat het apparaat nog jaren meekon).
    Ik moest een nieuwe pin aanschaffen, voor 1000,= ex, maar ik stop wegens leeftijd per eind mei 2024, dus voor mij te duur. Hebben mij toen een crash apparaatje aangeboden dat wel te koppelen zou zijn met de kassa, Was niet zo, want om deze aan te sluiten en te koppelen met een kassa, zou ik ook een nieuwe kassa moeten kopen, terwijl ik deze 15 jaar geleden voor een paar 1000,= heb gekocht via Eijsink, toen de service nog goed was. En ook met de aanschaf van een nieuwe pin, had ik dus achteraf ook ALSNOG een nieuwe kassa moeten kopen, voor een half jaar!!
    Bij klacht over deze manier van oplossen met de “niet te koppelen pin” een paar keer flink onbeschoft behandeld. Maar goed Eijsink denkt tegenwoordig alleen maar aan geld verdienen, dus ze hebben hun 350,= ex. voor een pin, die helemaal niet nodig was.
    Service was goed in het verleden, maar het gaat nu om t geld. SLECHT

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  3. Amanda

    Verzekering al jaren voor onze pin afgesloten, nu hebben we een keer iets met onze pin. Pas erin steken onderin pakt die niet altijd even goed krijgen we gelijk een rekening 315 p.s.
    Meerdere malen contact gehad en gezocht en voor een passende oplossing. SLECHT. Het liefst trekken we het hele zooitje bij jullie weg, als dat niet 1 van deze dagen ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
    Al 3 weken lang ook al van jullie uit een storing met de cadeaukaarten die we niet normaal kunnen innemen. Kost ons heel veel tijd en administratief veel werk. Een tegemoet daarin, nee natuurlijk niet. Alles van 1 kant, groot bedrijf, slechte communicatie, de 1 naar de andere update een storing. Verzekering daar nooit afsluiten, want dat is een pakketje lucht. Eigenlijk niet eens met dit bedrijf samen willen werken.

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5

Post a review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Jouw beoordeling:

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

7.9 Good!

Specificaties

  • Horeca
  • Cloud based
  • Vrije hardware keuze
  • Vele koppelingen

Voordelen

  • 40+ jaar ervaring
  • Eigen 24/7 helpdesk
  • Door innoveren
  • Meerdere oplossingen
  • Geen commissie

Nadelen

  • Niet goedkoop

Beste kassasystemen